1. Nie mam doświadczenia w branży nieruchomości; czy pomimo tego istnieje możliwość – podjęcia pracy w Waszej firmie?
Poszukujemy ludzi z doświadczeniem zawodowym, ale nie tylko w branży nieruchomości. Ponieważ mamy takie działy, jak marketing, dział IT czy też architekci ważne są umiejętności i kwalifikacje w tych właśnie dziedzinach.
2. Czy każda osoba, która wyśle aplikację do Państwa firmy otrzymuje odpowiedź czy odpowiadacie Państwo tylko wybranym kandydatom?
Tak. Każda osoba, która aplikuje do naszej firmy otrzymuje od nas jedną z trzech informacji:
- nadesłane dokumenty zostają umieszczone w naszej bazie danych i zostaną wykorzystane podczas kolejnego procesu rekrutacji
- nadesłane dokumenty zostały przeczytane i została podjęta decyzja o ich zniszczeniu
- zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną
3. Czy pomimo faktu, iż nie przejdę procesu rekrutacji, jest szansa, że weźmiecie Państwo pod uwagę moją osobę podczas kolejnej rekrutacji?
Tak. Każda nadesłana do nas aplikacja jest dokładnie czytana. Osoby, które nie zostały zatrudnione, a jednocześnie są przez nas ocenione wysoko zostają umieszczone w naszej bazie danych i będą rozpatrywane podczas kolejnej rekrutacji.
4. Jak długo trwa proces rekrutacji?
Proces rekrutacji trwa około 2 – 3 tygodni, może jednak zostać przedłużony do miesiąca jeśli otrzymamy wyjątkowo dużo bardzo dobrych aplikacji.
5. Czy jest możliwość rozwoju w Państwa firmie?
Zdecydowanie tak. Jesteśmy bardzo zorientowani na rozwój naszej organizacji, będąc jednocześnie świadomym, iż nie jest możliwy rozwój organizacji bez rozwoju pracowników. Dlatego też wymagamy, a nie tylko zachęcamy by pracownicy uczyli się i rozwijali nowe umiejętności. Oferujemy naszym pracownikom możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w szeregu szkoleniach: nie tylko merytorycznych ale również językowych i innych. Dodatkowo ocena pracownicza, którą przeprowadzamy raz w roku diagnozuje obszary do rozwoju i ścieżkę rozwoju dla każdego pracownika.
6. Jakie są godziny pracy w Metropolis?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
7. W jaki sposób integrujecie Państwo pracowników?
Mamy świadomość, że równowaga między życiem zawodowym i prywatnym jest bardzo istotna. Dlatego dbamy o zachowanie właściwych proporcji. Pracę rozpoczynamy śniadaniem zapewnianym przez firmę. Okresy intensywnej pracy urozmaicają szkolenia oraz wyjazdy integracyjne. Co 2 miesiące organizujemy urodziny naszych pracowników, a raz na kwartał spotkania komunikacyjne. Raz w roku odbywają się również wyjazdy integracyjne.
8. Ile osób liczy Państwa organizacja?
Aktualnie nasza organizacja liczy kilkadziesiąt osób.
9. Czy mogę pracować u Państwa w niepełnym wymiarze czasu pracy?
Tak. Na niektórych stanowiskach istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.
10. Jakich formalności powinnam dopełnić przed rozpoczęciem pracy?
Przed rozpoczęciem czasu pracy pracownik musi wykonać wstępne badania lekarskie, wypełnić wszystkie otrzymane od nas formularze pracownicze i skompletować świadectwa z poprzednich miejsc pracy oraz świadectwo (dyplom) z ostatniego miejsca edukacji. Wszystkie powyższe dokumenty muszą być dostarczone przed rozpoczęciem pracy.
11. Czy zatrudniacie Państwo również studentów?
Tak. Około 10% naszych pracowników to studenci. Stwarzamy im możliwość rozwoju i poznania rynku nieruchomości jeszcze przed ukończeniem studiów.